Acematch - Czyli jak to sie je
Data 11.07.2012
Autor Leon Le Professionnel
Linki n/a
Ocena

Strona 1 z 1
Używanie Acematch'a


Aby włączyć acematch'a należy go najpierw załadować:

1. Wpisujemy w konsoli rcon es_load acematch .
2. Drużyny ustawiają tag, wpisując na say: tag team1 , np. ja wpisuje say: tag »vs« .
3. Jeżeli drużna jest gotowa to wpisuje na say: ready , po czym następują restarty i jest live.
4. Jeżeli dana drużyna chce sprawdzić punkty z meczu wpisuje say: score
5. Aby zakończyć mecz przed czasem należy wpisać say: stomatch , po czym acematch kończy mecz i ładuje server.cfg.


Acematch - Skrypt do pluginu Event Scripts pomagający przy meczach.



Więcej info na temat acematch'a:

1. Tryb Auto: Rozpocznie mecz, gdzie gracze nie muszą wpisać "ready" aby grać od razu po rundzie na noże. Zamiast tego będzie 60 sekund rozgrzewki okresu po nożach lub 60 sekund rozgrzewki przed 1 rundą.

2. Po 3 restartach runda na noże się zacznie (Jeżeli ustawiłeś w opcjach, żeby grać na noże)

3. W dowolnym momencie (do końca 1 rozdziału) jeden zawodnik z każdej drużyny może wpisać tag następnie tagu klanu. na przykład tag [RNR] .

4. Granie rundy na noże. Pod koniec zwycięzca zostanie ogłoszony i będzie miał szanse wybrać jednego zawodnika z każdej drużyny aby ten wpisał "ready". Jak tylko to zrobisz rozpocznie się pierwsza sekcja (połowa).

5. Jeżeli nie włączysz rundy na noże i nie włączysz auto mode to Jeden zawodnik z każdej drużyny musi wpisać "ready" przed rozpoczęciem meczu, oczywiście jak drużyna jest gotowa.

6. Jeżeli oba zespoły są gotowe i wpisały "ready" to rozpoczną się 3 restarty, wtedy mecz się zaczyna. W każdej chwili każdy gracz może wpisać "score" aby zobaczyć aktualne punkty swojej i przeciwnika drużyny, po wpisaniu "score" zobaczymy ile rund przegraliśmy i ile trzeba jeszcze zagrać.

7. Po pierwszej sekcji (połowie) gracze zostaną automatycznie przerzuceni do przeciwnej drużyny, po czym rozpoczną się 3 restarty i 2 sekcja (połowa) zacznie się po dzwonku.

8. Na koniec meczu zostanie ogłoszony zwycięzca, zobaczymy również ile rund graliśmy, kto ile ma punktów, po czym demo zostanie zatrzymane i załaduje się server.cfg

9. Jeżeli będzie remis i ustawiłeś overtime rundę to będziemy grać jeszcze jedną rundę aby wyłonić zwycięzce.

10. Jeżeli chcesz przerwać mecz wcześniej to wystarczy napisać "stopmatch", można również użyć "stopmatch" jeżeli są złe ustawienia.

Musisz być zarejestrowany i zalogowany by ocenić artykuł!
Twój komentarz
Imię:
E-Mail:
Strona domowa:
Wpisz kod zabezpieczający:
 
IP: 127.0.0.1
[[email protected]]My email address[/EMAIL]
[EMAIL][email protected][/EMAIL]
[URL=http://yoursite.com]My website[/URL]
[URL]http://yoursite.com[/URL]
[IMG]http://yoursite.com/image.jpg[IMG]
[LIST=a][*]point 1[/*][*]point 2[/*][/LIST]
[LIST=1][*]point 1[/*][*]point 2[/*][/LIST]
[QUOTE=Nickname]Quote[/QUOTE]
[QUOTE]Quote[/QUOTE]
[TOGGLE=Read more]Full Text[/TOGGLE]
Opcje: • HTML jest Wyłączony • BBCode jest Włączony • Emotikonki są Włączone
cs
vs-clan.pl vs. |ODS|
5on5 - 22.07.2016
51:9
css
vs-clan.pl vs. pR.css1
5on5 - 31.10.2013
0:30
css
vs-clan.pl vs. =|ArD|=
5on5 ESL A-Series - 02.01.2013
14:16
css
vs-clan.pl vs. SkyLine.G#
5on5 ESL A-Series - 01.01.2013
14:16
css
vs-clan.pl vs. Gamesters#
5on5 - 01.11.2012
23:37


69768
Napisz   • Pokaż wszystko
28.10.2013 - 23:13
Lista przydatnych komend
02.08.2012 - 01:21
Poradnik dla zielonego gracza w CS:S
11.07.2012 - 19:30
Acematch - Czyli jak to sie je
11.07.2012 - 17:12
Słownik Counter Strike
06.07.2012 - 09:34
Rzeczy, które się ściągaja z serwerów
06.07.2012 - 09:31
Radio - Rozkazy Głosowe
06.07.2012 - 09:26
Opis broni w Counter Strike: Source
06.07.2012 - 09:24
Ciekawostki
06.07.2012 - 09:21
10 żelaznych zasad kamperstwa
06.07.2012 - 01:41
Counter Strike: Source - Oficjalne mapy
Pro Serwer

GoldStars

stat4u